Skorzystaj z pomocy naszego dietetyka.

W ofercie cateringu dietetycznego PureFood są takie diety, jak: Standard, Select, Sport, Vege + Fish, Lactose Free, Gluten Free, Gluten & Lactose Free, Sport Gluten & Lactose Free, Ketogeniczna. Jeśli nie masz żadnych alergii lub konkretnych wymagań polecamy dietę Select lub Standard.

Możliwość wyboru dań pojawia się w Panelu Klienta, po złożeniu i opłaceniu zamówienia, w momencie, kiedy zamówienie jest już aktywne. Jeśli chcesz sprawdzić, czy Twoje zamówienie zostało aktywowane, zaloguj się do Panelu Klienta i wybierz zakładkę  "Aktywne diety", a następnie "Kalendarz-ustaw potrawy".

Wyboru menu na poszczególne dni, należy dokonać wg poniższego schematu (informacja ta zawarta jest w naszym Regulaminie):

  1. wybór konfiguracji dań na poniedziałek jest możliwy do poprzedzającego go piątku do godziny 23:59;
  2. wybór konfiguracji dań na wtorek jest możliwy do poprzedzającego go piątku do godziny 23:59;
  3. wybór konfiguracji dań na środę jest możliwy do poprzedzającej ją niedzieli do godziny 23:59;
  4. wybór konfiguracji dań na czwartek jest możliwy do poprzedzającej go poniedziałku do godziny 23:59;
  5. wybór konfiguracji dań na piątek jest możliwy do poprzedzającego go wtorku do godziny 23:59;
  6. wybór konfiguracji dań na sobotę jest możliwy do poprzedzającej ją środy do godziny 23:59;
  7. wybór konfiguracji dań na niedzielę jest możliwy do poprzedzającej ją środy do godziny 23:59.

  
W przypadku niedokonania wyboru dań na określony dzień w terminie określonym powyżej, menu zostanie ustalone losowo.

Oczywiście istnieje taka możliwość, nie jest jednak ona dostępna z dnia na dzień. Przykładowo- jeśli chcesz wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu w środę, dzień realizacji tej zmiany przypada na piątek. Jeśli w sobotę stwierdzisz, że chcesz zmienić dietę na inną, nastąpi to we wtorek. Każde zmiany są możliwe poprzez bezpośredni kontakt z nami. Jeśli chcesz zmienić dietę na inną, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta PureFood, które czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Czas realizacji zamówienia  wynosi dwa/trzy dni w zależności od dnia tygodnia, w którym jest składane zamówienie, a także od rodzaju wybranej diety. Przy zamawianiu danej diety, na kalendarzu będzie widoczny pierwszy możliwy dzień. 

Oczywiście, zmiana adresu dostawy cateringu dietetycznego jest możliwa przez nasze Biuro Obsługi Klienta.

Wszystkie posiłki polecamy przechowywać w chłodnym miejscu, w temperaturze od 2°C do 5°C, najlepiej w lodówce. Na każdym z posiłków z naszego cateringu dietetycznego widnieje etykieta, na której znajduje się informacja na temat przechowywania oraz data przydatności do spożycia.

Catering dietetyczny PureFood można zamawiać na 7 dni w tygodniu. Dostawy na sobotę i niedzielę realizowane są jednego dnia. 

Minimalna ilość zamówienia cateringu dietetycznego PureFood to jeden dzień. 

Oczywiście dietę pudełkową PureFood można podarować bliskiej osobie w postaci vouchera na catering dietetyczny o dowolnej wartości. Na naszej stronie internetowej w zakładce Voucher podarunkowy znajdziesz wszelkie informacje nt. voucherów prezentowych i sposobu ich zakupu. Vouchery są idealnym prezentem dla osób korzystających już z cateringów dietetycznych, a także dla tych, którzy jeszcze nie próbowali tego sposobu zdrowego odżywiania. 

Nasze Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Kontakt możliwy jest pod numerem telefonu: 790 600 021 oraz przez email: biuro@purefood.pl

Potwierdzenie wysyłane jest drogą mailową chwilę po złożeniu zamówienia na stronie PureFood. Każde aktywne zamówienie diety pudełkowej, a także historia zamówień dostępne są w panelu klienta w zakładce „aktywne diety” oraz „historia zamówień”.

Catering dietetyczny PureFood dostarczany jest na 7 dni w tygodniu. Jeśli zamawiasz dietę na sobotę i niedzielę, catering na te dwa dni dostarczymy Ci w sobotę.

Na terenie Olsztyna, powiatu olsztyńskiego, olsztyneckiego i ostródzkiego zamówienia cateringu dietetycznego realizowane są między godziną 16:00 a 4:00, w pozostałych lokalizacjach diety PureFood dostarczamy w godzinach 1:00-8:00.

Oczywiście! Jest to opcja, która została stworzona specjalnie dla osób preferujących mniejszą ilość posiłków. 

PURE TRI to w pełni zbilansowana dieta, w skład której wchodzi śniadanie, obiad i kolacja. 

Zarówno wariant PURE TRI (śniadanie, obiad, kolacja - 1600 kcal), jak i PURE OFFICE (drugie śniadanie, obiad, podwieczorek) obowiązuje w dietach:

  • select,
  • standard,
  • gluten free,
  • lactose free,
  • gluten&lactose free,
  • vege + fish.

W opcji PURE TRI są 3 podstawowe posiłki:

  • śniadanie
  • obiad
  • kolacja

Możesz obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne przez nasz kalkulator kaloryczności, który jest dostępny na stronie lub skontaktować się z naszym dietetykiem, który pomoże Ci dopasować odpowiednią ilość kalorii do Twoich indywidualnych potrzeb.

Po zalogowaniu się w naszym serwisie, należy wybrać zakładkę "Aktywne diety", a następnie pod szczegółową informacją o diecie, kliknąć w "Kalendarz - ustaw potrawy". Wówczas po wybraniu określonego dnia na kalendarzu, można skonfigurować swoje menu. Należy pamiętać, aby po dokonaniu wyboru posiłków, wybór ten zapisać.

Tak. W każdy czwartek aktualizujemy nasze diety, więc już w godzinach popołudniowych tego dnia, można skonfigurować swoje menu na cały kolejny tydzień.

Oczywiście jest możliwość zawieszenia dostawy cateringu na poszczególne dni. Taką informację należy przesłać do naszego Biura Obsługi Klienta PureFood w formie mailowej na adres: biuro@purefood.pl

Nie personalizujemy diet, stąd też nie są możliwe wykluczenia poszczególnych produktów. Każdego dnia udostępniamy menu, w którym widoczne są poszczególne składniki dań.

Dieta Select daje możliwość samodzielnej konfiguracji posiłków, gdzie już na etapie wyboru można sprawdzić składniki wszystkich dań i zdecydować się na te, które nam w 100% odpowiadają. 

Opcja zmiany ilości kalorii jest możliwa przez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Każdą chęć zmiany prosimy przesłać na nasz adres mailowy: biuro@purefood.pl.
Zmiany kaloryczności wiążą się z możliwością zwrotu części kosztów w przypadku zmniejszenia, lub nadpłatą w przypadku zwiększenia ilości kalorii.

Catering dietetyczny PureFood dostarczamy na terenie całej Polski. Lista miejscowości dostępna jest przy składniu zamówienia. Jeśli na liście nie ma Twojego adresu – napisz do nas!

Catering dietetyczny PureFood jest dostosowany do wszelkich potrzeb i oczekiwań, jest zbilansowany i wprowadza w dietę odpowiednią ilość składników odżywczych, więc można z niego korzystać bez ograniczeń. 

Efekt jojo to bardzo indywidualna kwestia. Zalecamy jednak, przy dietach o zmniejszonym deficycie kalorycznym, wprowadzać zmiany po wcześniejszej konsultacji z dietetykiem.

Już podczas składania zamówienia możesz wpisać kod do domofonu. Jeśli chciałbyś przekazać klucz do klatki naszemu kierowcy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta PureFood lub dopisz taką informację w uwagach do zamówienia diety pudełkowej.

Oczywiście za każde zamówienie wystawiana jest faktury VAT, należy pamiętać o wprowadzeniu danych do faktury podczas składania zamówienia. 

Jeśli chcesz zawiesić lub przesunąć catering dietetyczny na inne dni, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta PureFood z uwzględnieniem minimum dwudniowego wyprzedzenia.

Przy składaniu zamówienia możesz wybrać metodę płatności w formie: szybkiego przelewu online, bliku, karty lub przelewu tradycyjnego. 

Formy płatności za catering dietetyczny są możliwe poprzez płatności online. Zamówienie można opłacić w formie przedpłaty przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem platformy tpay (szybki przelew, blik, płatność kartą).

Niezależnie od wyboru rodzaju diety, PURE TRI ma stałą wartość 1600 kcal.

Po wyborze interesującej diety, należy wybierać opcję PURE TRI, w miejscu, gdzie dokonuje się wyboru kaloryczności.